Regnskog

Resa / Permalink / 0
Imorse drog Stor- och Lillfrazze iväg till fallen, men jag låg kvar i sängen för jag satt nämligen på hemlig information om att det skulle bli regn. Och mycket riktigt, strax efter att de dragit så satte det igång.

Det rörde inte mig i ryggen, utan jag låg inne och fixade med lite grejer som behövde göras. Nu är det dock eftermiddag och snart borde de vara på ingång. Kanske dags att lägga vinet på kylning...
Så här ser förresten vardagsrummet ut i vår lägenhet. Hmm...vad ska det bli för mat ikväll? Inte helt osannolikt att det blir kött av något slag. Och troligtvis en Malbec till det, för det är nästan det enda vinet vi druckit. Och mer av den varan lär det bli när vi kommer till Mendoza om några dagar. Men först ska vi kolla in den där dammen imorgon.
Och så här såg det ut när jag var vid Iguazufallen för två år sedan..
Till top