Lundellbunkern Vol.2

kultur / Permalink / 0
Ska man lära sig något om världen är det podcastar man ska lyssna på. Så har det varit i några år nu och så kommer det vara även framgent, för det fortsätter ju komma nya, bra poddar hela tiden. Trots att många av mina favoriter som Flumskolan, Sveriges 20 roligaste, Mattsson&Helin, Vagabonds resepodd, Värvet International mfl verkar ha lagt ner så har jag fortfarande över 20 stycken som jag följer kontinuerligt. De senaste som jag plöjer alla avsnitt av är Snedtänkt och GullbergNordström och nu har jag även börjat följa Lundellbunkern.

I första säsongen gick de igenom alla 68 skivorna i Lundellboxen och denna gång har de tagit sig an alla nummer av tidningarna Pop och Bibel, vilket såklart ger underhållande lyssning.

Har man inte själv kompletta årgångar av tidningarna kan man gå in på denna sida, för att få ut maximal upplevelse av podden. Här finns alla nummer av Pop upplagda på nätet:

https://popviminns.wordpress.com/

Till top