Rimås balkong osv

Fest & sånt / Permalink / 0
Jippiiii!!!!
Igår ringde Rimås och meddelade att balkongen var öppen, så jag satte mig på cykeln och skyndade dit. Okej, nån malbec blev det inte men man kanske inte kan få allt...
När jag hade länsat vinförrådet gav jag mig ner på stan och hamnade på Stora torget där några av mina kollegor hade partaj...
...och sen hamnade vi på innergården också. Innergården förresten...hur kan något så bra bli så fel, för att travestera Le Sport.
Sen drog The Producer med mig ner på Palatset för att visa hur det går med ombyggnaden. Och så här ser det ut...
Just det. Jag var även inne en sväng på 4 Sound för att höra mig för lite om plektrumgate. Finns mycket att säga om detta, men just nu nöjer jag mig med att konstatera att jag stärkts i min uppfattning om att de personer som jag tyckt varit idioter - verkligen är idioter.
Till top