Where´s the music? 2017

Konsert / Permalink / 0
I helgen var det dags för årets upplaga av Where´s the music?, så jag drog till Norrköping och fick en härlig helg med en massa konserter, bland annat Henric de la Cour på Arbis (ovan).
Var även på Munken, Dynamo, Cromwell, Värmekyrkan, Tegelvalvet och Crescendo. Såg bland annat Hurula, Magnus Carlson, Rein, Smith & Thell, Black Metal Racoons och State of Sound. Var väl ingen konsert som knockade mig, men det hade jag inget förväntat mig heller. Grejen med WTM är ju att glida runt mellan ställena, dricka öl och snacka med folk och det gjorde vi. Vi = jag och Jögga på fredagen och jag och Bella på lördagen.
WTM har ju det där som kännetecknar bra festivaler: ingen dötid, småscener, man kollar in okända band och att festivalstämningen går före konserterna. Så vi ses nästa år igen.
Till top