Lemon & Cooper

TV / Permalink / 0
En stor del av nöjet med mina USA-resor är att ligga på hotellrummet och titta på CNN. Det är helt enkelt så jäkla bra att det är omöjligt att slita sig från TV:n.
De senaste dagarna har varit oerhört spännande nyhetsmässigt, så nu har jag tagit mitt CNN-sug ännu längre. Jag går runt hela dagarna med CNN på mobilen och följer nyhetsuppdateringarna om Trump slaviskt.
Jag kan inte få nog av CNN och framförallt är det två personer som jag fascineras oerhört av. Anderson Cooper är såklart den ena och har varit så i många år. Den andra är Don Lemon med sin mer dämpat aggressiva stil. Jag vill se varenda sändning de två är med i.
De har ganska olika stil och tidigare har jag tyckt att Don Lemon legat lite bakom Anderson Cooper, men de två senaste åren har Lemon närmat sig och idag ser jag dom som lika intressanta, fast på olika sätt.
Nu är det dags för en heldag med CNN igen. Tja!
Till top