Nästa resa

Resa / Permalink / 0
Vanligtvis har jag ju en jättetydlig plan vart jag vill resa härnäst, och så här års brukar jag för länge sedan redan ha bokat vinterns tripp, men i år vet jag inte vad som har hänt. Allt är luddigt och jag har inga planer. Nånstans kommer jag/vi säkert åka i vinter men jag har fortfarande ingen aning om vart det blir. Fast några tankar har jag såklart.
*Helst av allt vill jag till Edmonton/Calgary/Banff/Jasper. Men det är i så fall en sensommar/höst-resa.
*Det finns även flera ställen i USA jag vill till, tex Texas och Philadelphia-trakten. Men det är också en höstresa.
*Detsamma gäller några asiatiska ställen, som Shanghai och Japan.
*Snackar vi vinterresa lutar det återigen åt västra hemisfären. Jag har fortfarande mycket kvar att se i Syd- och Centralamerika. Samt Karibien och söderhavet.
Så vi får se...det här kan sluta hur som helst.
Till top