Klassåterträff Allé-89

Fest & sånt / Permalink / 0
Igår hade vi klassåterträff för de som gick ut Alléskolan 1989. 30-årsjubileum, med andra ord.
Efter en liten förfest i det gröna bar det sen iväg till Golfrestaurangen.
Jag var toastmaster och hade ställt in mig på att det skulle bli en stel och tråkig tillställning, men det blev tvärtom: kaos och fylleslag. Så det var bara att skippa hälften av materialet och ge upp, och låta festen ha sin egen gång.
Hur som helst var det en riktigt kul fest. Betydligt bättre och mer avslappnad än 20-årsjubileet.
De flesta såg också oväntat fräscha ut!
På 20-årsjubileet hade jag en stalker och tror ni inte hon var på plats nu på 30-årsjubileet och stalkade mig igen. Man kan också konstatera att många på festen lever väldigt olika liv. Jag träffade på flera som redan är mor- och farföräldrar. Andra har fem barn med fyra olika män, osv.
Raners var DJ och körde gamla 80-talshits. Class of  ´89 rules!
Till top