The David Pakman Show

TV / Permalink / 0
 
Min favoritshow på nätet när det gäller att följa amerikansk politik och i synnerhet sånt som rör Trump är The David Pakman Show. Han är helt enkelt bäst på att kommentera och förklara sammanhang. Sen har han fantastiskt hår också. Dessutom är han argentinare och bor i Boston, kan det bli bättre? I sommar ska han förmodligen till Sverige, då ska jag se om jag kan få till en intervju.
Förra veckan mejlade jag och bad om ett specialprogram om splittring av de amerikanska partierna/eventuellt kommande flerpartisystem och nyss (under livestreamingen av Trumps coronabriefing) sa han att det skulle bli just ett sådant. Kan ju i och för sig varit fler än jag som efterfrågat det. Hur som helst: David Pakman är kanon.
 
Andra bra nätshower om Trump/amerikansk politik:
*The Young Turks
*The Damage Report
*Brian Tyler Cohen
*The Ring of Fire
Till top