#1 - - Bill:

Jag har visserligen aldrig varit på Panthip, men är inte den där bilden tagen i Stockholm? :P

#2 - - Tobi:

Jo, det blev en bit att gå...

#3 - - Bill:

Det kan jag tänka mig, men att döma av din styva bröstvårta hade du inget emot det.

#4 - - Leif Gustavsson:

Världens bästa rockband Loso ifrån Thailand.
Se video på URL= "Om pra maa pood - No matter what you say" från plattan med SEK & Bird Thongchai....Se mera video ifrån You Tube.

#5 - - jenna:

Gud vad jag glad jag blir !!! En till svensk som lyssnar på Sek Loso :O han har säkert funnits till ett tag nu, men jag kom nyligen hem från thailand och är så himla kär i hans musik :O taskigt nog fick jag bara hem en utav hans skivor. Antar att du har hört den. Black&White ! Grymt bra :) Men jag blev så glader när jag såg det här :) ha det bra :) / Jenna

Till top