Tobis kontaktförnedring

Dejting / Permalink / 6
Tobis kontaktf?rnedring

Det här är Emelia. Hon bor i Kristianstad och är in her early twenties. Hon har nyss blivit singel och flyttat till en egen lägenhet. På jobbet svarar hon i telefon och sitter och drömmer om en härlig karl som kan föra henne bort på en vit springare. Är det du? Skicka svar till "Ute på marknaden igen".
#1 - - Niklas:

Så amerikaniserad hon är...typ Vademecumsmile

#2 - - Bill:

Vademecumsmile? Det var något nytt, är det när tänderna blänker av munspray?

#3 - - Niklas:

Precis.

#4 - - Emelia:

Nu vill jag bara påpeka att munspray är något som inte änvänds av mig... Så då var det utrett...

#5 - - Anonym:

Nu vill jag bara påpeka att munspray är något som inte änvänds av mig... Så då var det utrett...

#6 - - Nils Bildt:

Jag tycker att Emelia är riktigt läcker. Dessvärre är avståndet Linköping-Kristianstad till nackdel för ett idogt uppvaktande. Annars önskar jag dig allt gott!

N.Bildt
________________________________

Hello hurray, we are the great,
we are the soldier`s of the human race.
We know it`s best for you.

Till top