Två HETA konserter närmaste veckan

På gång / Permalink / 11

Tv? HETA konserter n?rmaste veckan

Först lirar Anna of Grebo (bilden) på Åtvids Hembygdsgård på fredag (23/3). Medlemskap krävs, årskort kan lösas i dörren. Startiden tror jag är 19.00 (Anna - skriv gärna en kommentar och säg om det stämmer).

Nån som ska med och lyssna och dricka öl?


Sen på onsdag (28/3) lirar jag på Pub Grebo (Grebo Klockargård) 19-22.

#1 - - Maja:

Aguson lirar på Club Mogwaii i Norrköping på fredag också!

#2 - - Tobi:

Jag vet, men Aguson spelar ju jämt. Annas uppträdanden är mycket mera exklusiva.

#3 - - Anna:

ne jag tycker du bode stötta aguson o kolla på han istället.. :O jag skulle hellre se aguson än att spela själv.

men jaa de e väll runt 19 på fredag ja ska spela... ja vet inte så mkt jag ^^,

#4 - - Storebror Gunnarsson:

Hoppas du filmar systers uppträdande så man får se på det... fan missa ju hennes uppträdande på SGG med ju.. suck

#5 - - Maja:

Ja, självklart. Jag menade inte att någon var mer eller mindre exklusiv än den andra. Det var mer ett konstaterande att det är ytterligare en het konsert på fredag...

#6 - - Tobi:

Nygge o jag snackade om att åka emellan och se båda banden.

Nån som har en videokamera förresten?

#7 - - Anna:

hah.. fredrik du är en dålig bror som aldrig kommer o ser mej.. snyfft :'(

#8 - - Markus Stöld:

Ledsen, men den hetaste konserten på fredag är nog In Flames på Cupolen :-)

#9 - - Tobi:

Skärp dig Stöld!

#10 - - Lisa:

Lycka till på spelningen Anna! Jag tror inte att jag orkar vara på två ställen samtidigt...Har lovat Aguson, så det blir så...och jag tar nog tåget eller liftar.
Det är inte själva slutstationen som är upplevelsen, utan resan dit...

#11 - - J:

in flämez, helt klart...

Till top