35!

Tobi talar / Permalink / 27
Are you an old hippie, sir?
Å ena sidan är jag närmare 40 än 30.
Å andra sidan kan jag sjunga Mats Rådberg & Rankarnas låt "Du kan alltid lita på pojkarna över 35".

Men allra mest känns det bara SJUKT att fylla 35. Här har man ju precis gått och vant sig vid att man har blivit 27, typ.

Fem år till 40. Jag minns när min pappa fyllde 40. Han var en vuxen man med tre barn. Han bilade med familjen i Europa, gick på byalagsfester och hade sommarstuga.
Jag skriver om popmusik, tältar i Hultsfred och ägnar månader varje år åt sydostasiens nattliv.

Jag vill absolut ha fru och barn innan jag är 40, men går nästa fem år lika fort som de senaste fem så har jag inte en aning om hur fan det ska gå till.
#1 - - Carro:

Grattis på födelsedagen!

#2 - - Jerry:

Grattis Gubbjävel:-)

#3 - - PR:

Grattis lill gubbe!!! Det blir bara bättre.

#4 - - Zelle & Marina:

Grattis din gamle sjörövare!

#5 - - Vickan:

Ett stort grattis och en bamsekram!!!

#6 - - Thorin:

Man blir inte ældre æn vad man gør på sig......som Robert Gustavsson en gång sa

Gratulerar

#7 - - Tobi:

Tack allihopa!

#8 - - angelica:

Grattis Grattis Grattis!
Solen skineeeeer =)

#9 - - Nollelva Micke:

HAHAHAHAHA!!
SÅ jävla gammal!

Nackskott är nog det enda rätta nu när det bär utför.... =/

#10 - - Anna Wiström:

Grattis!!!
Hoppas din dag blir underbar och du...framtiden ligger framför dig!! Men visst går tiden alltför fort och inte känner jag mig som om jag snart är 40. Men att ha åldersnojja leder ingenstans utan det är väll bara att njuta av att man INTE känner sig så GAMMAL!! Ler...

#11 - - Nina:

Kram och Grattis på födelsedagen! Ha det gott!

#12 - - Wester:

Grattis...

#13 - - P:sson:

Grattis! Ha en skön dag och fantastisk kväll....

#14 - - Mange F:

Grattis gubben!

#15 - - M Skold:

Shit, här hittade du ämnet som skulle till för att alla skulle krypa till korset och erkänna att de läser din blogg.

Gratulerar på födelsedagen, men beklagar samtidigt åldern.

#16 - - Markus Stöld:

Grattis... Gubbe!

Hur går det med vikten? Fortfarande på väg uppåt?

#17 - - Tobi:

VA??!! Nä, nu jä....sticker du upp?

#18 - - Fredriksson:

Grattis Gubbjävel....hahaha
Dags att lägga ner fjortisraggen nu
(/8P)>

#19 - - Empa:

Grattis Tobbe!

#20 - - manut:

Grattis för fan....

#21 - - borell:

nu är det kört! nu går det bara utför. grattis gj!

#22 - - Lisa:

Grattis!

#23 - - Patte:

Fan! 1,5 timme försent. Grattulerar på födelsedagen Svärmor.

#24 - - Tobi:

Ojdå, har nog aldrig fått så många kommentarer förut. Tack allihop!

#25 - - Nollelva Sjöwall:

Du kan skicka den där backen öl vi kom överrens om.

#26 - - ylva:

Grattis i efterskott.. ja jag vet man är ju snart där... men man gör sig inte älder än man är.. vill man vara 27 i sinnet då är man det även när man är 80... grattis ännu än gång.. kram ylva

#27 - - Pelle:

Grattis GJ!

Till top