Midsommar i Grebo

Tobi talar / Permalink / 4

Jaha, då har man överlevt ännu en midsommar. Det blev sill och potatis hos mor och far och sen upp till ängen.

Där mötte jag sommarvackra Anna och fick världens deja vu-känsla...

Och tro det eller ej, men Katarina och Bill dansade vals!

Efter ängen gick jag hem och tog några öl med de tre rockstjärnorna von Stridh, Plura och Rektal Käse.

Sen gick vi upp till Bill för grillning och vidare fest. Där satt det två hårdingar.

Corren har fler bilder: http://www.corren.se/archive/2008/6/20/jro2pb7gj99oh08.xml

Och tydligen gick det vilt till på sina håll: http://www.corren.se/archive/2008/6/21/jrpeg1zkizer45y.xml
#1 - - Mart:

årets tidning fotar i Grebo. och jag vårdar otacksamma 08-or på Sös. För ca 200 spänn i timmen.

Livet är orättvist.

#2 - - Rolle:

200 spänn i timmen! va fan jävla Moderat!!



;)

#3 - - Anna Wiström:

Måste ju säga att du är underbar Tobbe, du har bättre koll än min man...på vad jag hade på mig förra midsommar. För din skull lovar jag köpa en ny klänning till nästa år ;). Jag saknade förresten Martina PH vid midsommardansen...vi som dansade visste ju inte alls vilken håll vi skulle dansa åt. Grebo är allt bra härligt!! Kram Anna W

#4 - - Anonym:

Måste säga att Anna W är en värdig vinnare av Milf...fy fan va läcker 8P>

Till top