Insamling!

Tobi talar / Permalink / 11


Vilka fina födelsedagspresenter jag fick igår. Den enda jag inte är riktigt nöjd med är den som Rikspolisstyrelsen skickade. 2400 kr i böter när jag åkte fast i en fartkamera på Fillingerakan.
Det tyckte jag var saftiga böter för att ha kört 106 km/t på 90-väg. Så nu tänkte jag så här: om alla ni som inte gett mig någon födelsedagspresent istället ger mig 20 kr (minst) nästa gång vi ses så hjälps vi åt att betala dom där böterna. Ok?

#1 - - borell:

vilken klant.nu blir det hall nästa.va fan är det så jävla dyrt att köra 16 km för fort.dom är inte blyga direkt

#2 - - The Producer:

Grattis i efterskott!!! Sälj 50 Bete Noire plattor för 50:- så är saken biff!!

#3 - - Nina:

Linslus kan man ju vara, men inte så mkt att man tom lockas av fartkamerorna!!!.. för Du ser ju rätt nöjd ut och trummar på till sången...

#4 - - Patte:

Grattis i efterskott! Bra att den manlige prostituerade är täckt,ifall du varit gift.

#5 - - Thina:

Och varför körde du så jävla fort på 90vägen??? Fyyyy....

#6 - - Bullseye:

Jahåller med Patte.

Det där är ju polisens övervakningskamera utanför Rydskogen, där dom manliga prostituerade håller till.

#7 - - Tobi:

Hade du haft lite koll hade du vetat att det är många år sedan dom slutade hänga där. Parkeringsfickan är ju till och med borttagen. Numera är det bredvid kolonilotterna i Johannelund dom (vi) hänger.

#8 - - Manut:

Menar du Emmalund eller den andra? Tänkte mig en promenad ikväll.

#9 - - Niklas:

Nämen se där, första gången jag vet att någon verkligen åker dit i en automatisk fartkamera. Spännande.



Lite klantigt att du inte fällde ner solskyddet. Du kan väl inte varit helt okunnig om att den stod just där?

#10 - - Tobi:

N: Grejen var att jag hade träffat Tollan precis innan och var helt berusad av förälskelse och åtrå. Så jag brydde mig varken om kameror eller nåt annat utan gasade bara på.

M: Finns det två? Det är i alla fall där man kan gå ner till ån. Ligger väl nån fotbollsplan o klubbstuga där också. Ska vi ses i nåt buskage klockan 21?

#11 - - Agge:

Vad gör du med högerhanden ?

Till top