Kuching!!!

Resa / Permalink / 2
Jovisst blev det Kuching! Eller jag vet inte...det kanns som jag har kommit till Twilight Zone. Hela stan ar stangd pa grund av kinesiska nyaret och jag hade till och med svart att hitta ett stalle att ata pa! Biran fick jag kopa pa ett muslim-stalle! Da fattar ni kanske hur markligt det ar har. Jag har hamnat i varldens konstigaste stad. Husen ar en blandning mellan art deco, ruckel, kolonialstil, amerikanskt nojesfalt och svensk smastad. Och sa har det regnat oavbrutet sedan jag kom. Rummet ska vi inte tala om...
Och har ska jag vara kvar i fyra dagar, vad f-n har jag gett mig in pa?
#1 - - Markus Stöld:

Kommer du att åka till Koh Samui? Du behöver inte besvära dig att uppsöka discgolfbanan igen. Både den och hotellet är nedlagda. Den thailändska maffian tyckte tydligen inte om varken banan eller hotellet så de såg till att hela anläggningen försvann bums.

#2 - - Tobi:

Ska nog dit om nagra dar...maste kolla in hur det ser ut. Banan forstar jag, men dom kan val fan inte ha rivit hotellet?

Till top