Nu jöklar blir det nog Island

Resa / Permalink / 6

Har ju varit inne ett tag på att dra en sväng till Island och nu har jag börjat att kolla resor på allvar. En weekend nån gång i november har jag tänkt mig. Nån som är sugen att hänga på?
#1 - - Empa:

Ah, Island! Var där och jobbade sommaren 98, längtat tillbaka alltsedan dess.. Inte omöjligt att jag hakar på, lite en pengafråga dock, inte direkt det billigaste stället på jorden.. dra gärna iväg ett mejl på bifogad mejladress med lite närmare info.. (ja jag har bytt efternamn, nej jag har inte gift mig..)

/Empa

#2 - - Mr Shield:

Hehe, "inte direkt det billigaste stället på jorden".



Empa, det är inte så att du missat samtliga nyhetsprogram senaste året?

#3 - - Tobi:

Tja Empa! Det var länge sen. Jag skickar ett mejl.

Måste dock hålla med Shield...isländska valutan har ju förlorat 50% i värde mot svenska kronan det senaste året. Resorna dit har dock inte blivit så mycket billigare.

#4 - - Pisse Nisse:

Empa kanske har varit inlåst hos Fritzel!

#5 - - Rysskapitalisten:

Är självklart på, måste ju börja värma upp levern innan Indonesien...

#6 - - Tobi:

Tjena ryssen! Jag skickar ett mejl med lite info.

Till top