Bajsmannen

Min kollega på denna blogg / Permalink / 12

Intervjuade Bozo på Hultsfredsfestivalen häromdagen. Passade på att fråga om Patrik "Onkel" Andersson alias Bajsmannen eftersom jag inte sett honom på Hultan eller andra festivaler på några år.
Bozo sa: "Han är död, han tog livet av sig för några år sedan".
Jag var lite skeptisk till det svaret och började luska runt lite. Och som man kan se på bland annat dessa bilder levde han i alla fall i augusti 2008. Och kollar man runt lite på nätet verkar det som att han verkar leva som vanligt på Hisingen. Så vad ska man tro? Nån som har nån mer info?


#1 - - Lorden:

Jag träffade honom och sjöng BB & RR´s orkester i Borlänge på Peace and love förra året (jun 2009). Så inte var han död då i alla fall.

#2 - - Johanna:

Har kontakter som hälsar att han sover, han mår fint! ;)

#3 - - Piggy:

Haha ja Johanna har rätt, mitt ex tog och ringde upp honom igår :P

#4 - - Anonym:

Han lever, Kville, Hisingen.

#5 - - Getawayrock:

Han lever och är lika bajs glad som alltid snackade med han för 2 dagar sen!

#6 - - Lily:

Han lever för fullt,sist jag såg honom var i Göteborg under kulturkalaset.Han fick en kram av mig :)

#7 - - Anonym:

han var på emmaboda iår och har sett han ett flertal gånger i gbg med sin standardoutfit, verkar vara vid liv

#8 - - Men:

...var är Bozo-intervjun?

#9 - - julia:

jag låg med honom sommaren 2011.. så han både lever och står upp hehe

#10 - - Anonym:

festar hemma hos honom varje helg och bodde tidigare med onkel och hans flickvän i bunkern. underbara människor! som lever förfullt

#11 - - lollouise:

såg honom på muskelrock i alvesta för någon vecka sen (;

#12 - - Anonym:

Kan meddela att han befann sig på srf '13! Sjukaste jag sett!

Till top