Full mitt i veckan!

På gång / Permalink / 2

Upptäckte precis en märklig sak. Årets Hultsfredsfestival som arrangeras 7-9 juli hålls från onsdag till fredag. Ingen lördag alltså!???!!!!
Jättekonstigt tänkte jag först. Andra tanken var: men det spelar väl ingen större roll, egentligen? Och tredje tanken: fan, det är nog ganska bra när jag tänker efter.
Är man ledig kan man lika gärna åka på festival mitt i veckan och på helgerna anordnas så mycket andra lockande saker. Själv har jag ju tänkt att åka på "Munken in the park" så det passar ju perfekt.
#1 - - Anonym:

Lördag 22 maj (Nattklubb)

JOHAN KINDE SUMMER SOIREE på Asplunds Terrasser. Med sångaren från Lustans Lakejer bakom skivspelarna bjuds det på champagnedoftande 80-tal, Roxy Music, Bond, Sinatra, Zarah Leander, Depeche Mode, allmän lyxdekadens och en smula franskt.

Läs mer här: http://gratisistockholm.nu/viewObject.aspx?objectId=47876

#2 - - Tobi:

Åååååh...lite tajt med tid, annars hade jag varit självskriven.

Till top