#1 - - Handlarn:

Jahopp.

Det är kul när nån säger något positivt om en. Men den där typen av nästan "glorifiering" avskyr jag. Trist att det blev så mycket fokus på mej.



Det är ju faktiskt baksidan av att vara "apan" med alla. Alla känner igen en. Jag kan inte välja att ligga full i ett dike på midsommar (vilket jag antagligen inte skulle göra ändå).



När jag gör något annat blir det nog att flytta samtidigt.

#2 - - Mr Shield:

Fast nu är ju inte det här en glorifiering, snarare ett understatement mot vad du lyckats åstadkomma.



Ytterst tveksamt att jag ens hade övervägt att flytta till Grebo om inte du hade fräschat upp stället till att bli vad det blivit.

#3 - - Handlarn:

Kan jag få ligga full i din trädgård istället nån gång i sommar Mr Shield? Tänkte att där syns jag ju inte så mycket.

Till top