Lehmans fredagsfräckis

Skoj / Permalink / 0

En kvinna kommer till kyrkan och går fram till prästen.
- Fader, jag kallade en man för "djävel" igår!
- Varför då? undrar prästen.
- För att han tog mig på armen utan mitt tillstånd!
- Såhär säger prästen och nuddar hennes arm.
- Ja.
- Det är ingen anledning för att kalla honom "djävel".
- Men han tog mig på du-vet-vilka också!
- Såhär? Prästen tar henne på du-vet-vilka.
- Ja.
- Det är inte anledning nog för att kalla honom "djävel".
- Men fader, han tog av mina kläder!
- Såhär? säger prästen och tar av hennes kläder.
- Ja.
- Det är ingen bra anledning för att kalla honom "djävel".
- Men fader, han stoppade du-vet-vad i du-vet-vad!
- Såhär?
- J-j-ja.....
- Det är inte anledning nog för att kalla honom "djävel".
- Men fader, han hade herpes!
- En sån DJÄVEL!
Till top