Vinterns resa

Resa / Permalink / 2

Igår kom två reseböcker som jag hade beställt. Det börjar ju bli dags att boka vinterns resa som förmodligen kommer se ut så här: 2 veckor Panama, en vecka Kuba och 2 veckor Florida.
Jag velar lite om jag verkligen ska till Florida. Har ju varit där förr och Disney World etc är inget som lockar, men Miami, Key West, Cape Kennedy och Gainesville (där jag ska besöka en jag känner) funkar ju.
Någon som varit i Florida? Vad finns det mer att se/göra där?
Även tips på Panama och Kuba tas tacksamt emot.
#1 - - Mr Shield:

Kan du inte vända på resan och börja i Florida?



Flygen blir billigare så och då kan jag joina Panama och Kuba.

#2 - - Tobi:

Nix, går inte pga Kocken. Men du kan ju joina på Kuba och i Florida! Vill gärna ha dig som personlig guide på Hooters på Miami Beach.

Till top