Född popstjärna?

kultur / Permalink / 4

Många frågar mig: hur blev du egentligen den popstjärna du är idag? Är det en medfödd talang?

Svaret är: Nej. Det tar år av träning. Jag fick min utbildning hos Dr Mange Fjantzén (längst bort på bilden). Han satte ihop pojkbandet Kompaniet i början av 90-talet (jag tror bilden är från 1991), där han drillade mig och Swälle Joelsson stenhårt tills perfektion uppnåddes.
Så tänk på det barn, inget kommer gratis!
#1 - - Holk:

Ær inte dnedær bilden från festivalen som var borta vid tennisplan?

#2 - - Mr Shield:

Jo, det är från -91.



En konsert jag har i mitt arkiv :-)



Andra godingar på samma video är Mormor går lös i hallonlandet och Tre O Comps första live-spelning någonsin.



Dessutom den oklippta och ocensurerade versionen av "Städtanterna".



Totalt 3 timmar originalmaterial från Grebo -91.

#3 - - Mange F:

Det skulle jag vilja se. Fixa en filmkväll.

#4 - - Synthbruden:

Var är syntharna?

Till top