Så ung, så fräsch

Tobi talar / Permalink / 3

Varje dag hör det av sig läsare som berättar hur ung och fräsch jag ser ut. "Fyller du verkligen 39? Det kan man inte tro!" tillhör de vanligaste kommentarerna.
Många brukar få ångest och hamna i någon form av livskris när de närmar sig 40, men jag har tagit till mig de visdomsord som Nicko Palme yttrade på sin 30-årsdag:
- Jag ser fram mot att bli 40. Titta på alla 40-åringar, de har bra jobb, fint hus, är gifta och har barn. De har ett välordnat och bra liv. Jag vill också bli 40!
#1 - - borell:

ljug inte!!! vem har sagt att du är ung och fräsch???

#2 - - Tobi (igen):

Lägg av Stöld, jag vet att det är du. För det första använder inte Borell skiljetecken, för det andra kallar han sig numera för Fred Borra

#3 - - Mr Shield:

...och IP-adressen för inlägget ovan är från?

Till top