BN i NKPG

Fest & sånt / Permalink / 0

Igår var Bête Noire en sväng i Norpan. Jag åkte dit redan på morgonen och fortsatte med den där caféguiden (puh...inte många kvar nu...), träffade Livekarusellenvinnaren och provade kläder på Speet Spirit. Har länge spanat in en vit linneskjorta där som numera går under namnet  "Portugalskjortan" eftersom jag har tänkt att den skulle passa bra när vi drar till Lissabon nästa helg. Har velat fram och tillbaka, men tror nog jag slår till på den på tisdag.

Hängde även runt på matmarknaden i city och provade bland annat "Världens starkaste ost", och den var både stark och god kan jag intyga.
Sen kom Bill med tåget och vi gick på mingel-after work som anordnades av några butiker i Gamla Stan. OBS! Min AW-stalker ringde INTE! Kanske har han gett upp efter att jag avslöjade honom förra veckan här på bloggen.

Hursomhelst så hängde Bill och jag i butikerna på Skolgatan och drack vin och åt snittar, är inte det glamour så säg?
Sen drog vi ner till Broadway Konditori en sväng för en öl, men begav oss hem till Limpan ganska skapligt. Vi har ju en spelning i Motala ikväll.
Till top