Bangkok!

Resa / Permalink / 4
Da var man pa plats i Bangkok. Igen. Har ingen aning om hur manga ganger jag varit dar, men det maste vara minst 30 om man raknar inresa/utresa/mellanlandningar. Innan jag akte var det som vanligt, jag var inte sarskilt laddad, men sa fort jag kom ner sa slog Bangkok ater till med sin fulla kraft. Stan och hela landet ar helt enkelt sa jakla bra.  Ar ju egentligen vansinne att resa harifran.
Har ar forresten arets reseaffisch.
Fran lagenheten i Linkoping till hotellet pa Sukhumvit tog det ungefar ett dygn, sa man ar ju ratt seg nar man kommer fram. Men det ar ju inget att tveka pa, det ar bara att ge sig ut i natten.
Forsta olen...
...och forsta maten
Forsta natten i Bangkok blir ju alltid helgalen av nagon anledning. Men igar var jag ratt seg sa jag var pa vag hem redan strax efter tolv. Men forsta nattens markliga magi holl i sig. Jag skulle bara ta en ol till pa hemvagen och sen blev det som vanligt - och jag kom hem kl 7 pa morgonen. Och da motte jag Wee i hotellobbyn, hon hade kommit med morgontaget fran Pechabun. Bangkok levererar igen!
 
 
#1 - - Anonym:

Underbart att du håller stilen! Hur blev det med Nya Zeeland?

#2 - - Tobi:

Det kommer...valdigt snart!

#3 - - borell:

är väl ingen nyhet att bangkok är svinbra

#4 - - Thailand:

Bangkok är en häftig favoritstad, måste upplevas!!

Till top