Åtvidaberg 600

Vem är det som sköter marknadsföringen kring Åtvidabergs 600-årsjubileum?
Inte nog med att man har en obegriplig logga där man tror att Åtvid firar 68 år. På den stora jubileumsdagen i maj har man tänkt till ordentligt och fått till ett artistprogram som känns helt intetsägande, men värst är nog promotionbilderna man använder.
Först har vi...ja,vem är det egentligen? Jo, Jessica Andersson photoshopad till max.
Men det är inget mot den bildbehandling som Magnus Carlsson gått igenom. Vart har hans anletsdrag tagit vägen?
Till sist har vi  Marie Serneholt. Nej förresten Celine Dion...eller vem kan det vara? Det står Charlotte Perelli i programmet, men det ser vi ju alla att det inte är...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0