Schulman

kultur / Permalink / 0
Igår var jag och Marina på Alex Schulmans show "Älska mig" på Konserthuset. Jag såg föreställningen redan i våras i Stockholm, men den var ännu bättre nu. Framförallt var Alex bättre nu, rappare, mer säker och tryggare på scenen. Han hade även ändrat en del i showen, bland annat tagit bort pausen, tagit bort gubben som sjöng och lite annat småpill.
Efteråt gick jag in i logen för att prata lite och fick se Alex utan byxor...oj oj oj. Nu kan jag dö lycklig!
Sen blev det en sväng till Yellow Fellow, men som jag påpekat tidigare får det stället av någon anledning inte mina juicer att flöda, trots att jag borde gilla det. Kan inte sätta fingret på exakt vad det beror på.
På hemvägen blev det en sväng ner på Palatset där Chrilla lirade. Vet inte riktigt hur det gick till men plötsligt var det jag som hade gitarren och lirade såväl "BF" som "Astoria", "IFF", "Argentina" och ett gäng Lustans-låtar. Chrilla blev helt exalterad och sa, och jag citerar: "det största jag varit med om". Större än KISS på Globen, frågade jag. "Ja", svarade Chrilla.
Till top