Biomåndag

Film / Permalink / 2
Igår gick jag och såg "Focus", en vem-blåser-vem-rulle med Will Smith. Den var okej, men lättglömd.
Betyg: 2 av 5
En sak gillade jag dock, och det är att den delvis utspelas i Buenos Aires. Jag kände igen en del miljöer, exempelvis har jag gått på precis samma gator i La Boca som i filmen. Argentinaresan jag gjorde förra året var riktigt bra och blir banne mig bara bättre ju mer jag tänker på den. Jag måste tillbaka, och det snart. Jag har funderat en hel del var jag ska åka kommande vinter, men haft svårt att hitta det där riktiga suget. Men efter att ha sett "Focus" lutar det kraftigt åt att det blir Sydamerika i någon form, där Argentina är ett av stoppen.
Varför åker så få svenskar till Argentina? Det är helt obegripligt. Åk till Argentina för bövelen!
#1 - - PR:

trodde du skulle till Australien igen!

#2 - - Tobi:

Knappast!

Till top