#1 - - Anna:

hha han som är så het^^ jag gör de gratis :P mohahha xD doh

#2 - - Anna:

hum du e ganska elak.. ^^,

#3 - - Tobi:

Vadå elak? Mot dig eller mot äcklet Gest?

#4 - - Anna:

hum. ehm. låt mej tänka över de en stund :P

#5 - - Anna:

hum vad tror du om mig egentligen ???

#6 - - Tobi:

Vadå, vad är det för fel på David Gest? Det är den inre skönheten som räknas!

#7 - - Anna:

ehm jag har inte sagt något om de.. hum så bra att du tänker värsta fröken sverige tankarna.. lovar du att lever som du lär då??

#8 - - Tobi:

Jag lever definitivt som jag lär. Titta bara på bilder av mina gamla tjejer, där gick jag bara på den inre skönheten (nån yttre fanns nämligen inte)

#9 - - Anonym:

då måste dina fd tjejer vara blind på både din inre och yttre skönhet för du har ju inget av det.

Till top