Grillfest igår

Tobi talar / Permalink / 6
Grilla-la-la-la läget!
Igår grillade vi och tog lite hos mig. Bill, Ulfsbo, Vickan, jag, Jossi, Pelle, Jocke, Soffan, och Patriotelson. Fan, vad bilden ser konstruerad ut förresten.
Svälle svullar för fullt
Jag har nog grillat varannan dag under juli. I går gjorde jag min patenterat utsökta potatisgratäng. Ett recept Gordon Ramsay skulle döda för.
Myspys på filten
Sen blev det kväller.
#1 - - Jojjo:

finns de någe bättr med grillkvällar med alkohol och glada vänner...NEJ!
:) kram

#2 - - Lars:

Vad intressant.

#3 - - Bill:

Ja, tack för igår, extra tack för den eminenta potatisgratängen.

#4 - - Pelle:

Håller med Bill, ett STORT tack för den goda potatisgratängen och salladen.

#5 - - Markus Stöld:

Jaha, där gjorde man tydligen bort sig i att inte dyka upp.
Men inte kan väl potatisgratängen varit i klass Belvederens?

#6 - - Tobi:

Belvederens är god som f-n, men min är ändå klassen bättre. Vi får väl fixa en ny grillfest snart så ska jag bevisa det för alla tvivlare.

Till top