MISSA INTE! Snusk-Tobbe i radion 10/10 kl17.00-17.45

På gång / Permalink / 8
image1313
Stressig dag i dag:
09.00 - 10.40 var Marina och jag ute och gick som vanligt.
10.40 - 11.05 frukost, kolla mejl, duscha
11.15 - 13.00 Radioinspelning
13.00 - 15.30 Jossi och jag springer runt på stan och fixar till Jockes inflyttningsfest (ska dock inte avslöja nåt eftersom han troligtvis läser detta) - men lyckas klämma in en lunch på Sukothai (inklusive en stor Chang).
16.00 - ? Anders kommer förbi på bira, skivlyssning och eventuellt lite affärer

Viktigt! Skriv in den 10/10 klockan 17.00 - 17.45 i kalendern
Då kommer nämligen dagens radioinspelning med Snusk-Tobbe/ Torbjörn & Nykomlingarna sändas i P4 (typ 99,8 eller nåt sånt på FM-bandet). Torbjörn kör "Astoria" live i studion och ytterligare sex (tror jag) låtar från Snusk-Tobbe / Torbjörn & Nykomlingarna plus eventuellt en cover kommer att spelas. Och så blir det även en massa prat förstås.
#1 - - Markus Stöld:

Stressigt? Du ska nog följa med en dag på mitt jobb.

#2 - - Pelle:

Rena semestern!
Klipp mustaschen och skaffa dig...
:-)

#3 - - Anonym:

Vi andra som jobbar har ju inte tid att lyssna på radio under den tiden.

#4 - - Tobi:

1. Vadå vi andra?
2. De flesta som jobbar slutar 16.
3. Lyssna på nätet om du inte är hemma. Det ligger ute en månad.

#5 - - mart:

Kan man dricka stor chang på sukothai? varför sitter jag då här?

#6 - - The Prooducer:

...jag visste att du skulle slå igenom!!!

#7 - - Stefan K.:

Tja.. skoj att det blir radiosändning med snusktema =)
Ska försöka lyssna då, kommer antagligen att vara i Luleå vid det datumet. Har en ny bloggsida här nu med.
lägg bara till ett s på slutet.. kalms.blogg.se

#8 - - Anonym:

Oh, jag längtar!!!

Till top