Inflight Entertainment på fredag

På gång / Permalink / 1
Inflight Entertainment på fredag

Halli hallo!
På fredag är det modafton igen på L´Orient!
Stadens klubb-kung numero uno (jävligt oväntat måste jag säga) Sami -på bilden- slår upp sin stora port. Jag ska försöka få med mig Johan Koch dit när han kommer ner på fredag. Kanske till och med en AW innan (på wokhörnan?).
Så här skriver Inflight Entertainment i sitt nyhetsbrev:

Ready, steady, go!

Fredagen den 8:e december har modsklubben säsongsavslut, och vi siktar
på att det ska bli den mest brutala någonsin! Till dödsvakan väntas
sörjande sympatisörer med sina kondoleanser - Lady Pemberton och David
Keiser från Stockholm, pojkarna från modsklubben Parklife i Norrköping
och även soul-Nina från Helsingfors. Tillsammans spelar vi en explosiv
sextiotalsparad som får Lucky Luke att framstå som långsam. 

Ett stort tack till er som kom förra gången - ni slog publikrekord och
orsakade kalabalik på dansgolvet. Skurken som stal min pistol är numera
klubbens personliga sheriff.

Om du har frågor, musikförslag eller beröm, är du välkommen att skriva
till oss på
[email protected]

Hälsningar från modsmaffian.

Plats: L'Orient (Drottninggatan 18)
Tid: 22-03
Inträde: 40:- (Halva priset innan 22.30 för de tjugo första gästerna)
#1 - - Sanna:

Jag hoppas att du inte har något med reklamen på din sida att göra.
SMSa Röda Korset och få Orup i mobilen?? Är inte det ett hot om man inte gör det?? Det är nästan så att jag inte förstår reklamen...

Till top