Lever Handsken???

Min kollega på denna blogg / Permalink / 7
Lever Handsken???

Handsken är förmodligen Linköpings coolaste snubbe genom alla tider. Men vad gör han nu? Lever han överhuvudtaget?
Rykten säger att han spärrades in när hans morsa dog för några år sedan. Det har ryktats om Söderköping och Johannelund, men ingen verkar veta säkert. De flesta tror att han är död eftersom han inte synts till på stan på länge.
Har ni sett Handsken? Vet ni något om honom? Skriv en kommentar i bloggen.

Kolla även hemsidan: http://www.hellyhandsken.8k.com/handsken.html
#1 - - Tummen:

Är det verkligen sant att Toby och handsken är tvillingar? Jag har aldrig sett Toby med handskar.

#2 - - Roy:

Sista jag hörde va att han numera bor i Upplandsväsby och jobbar som gymnastik lärare

#3 - - Anna:

Han bor på ett hem i Finspång. Det är det senaste jag hörde...

#4 - - Anonym:

jag vet från säkra källor att han bor i åleryd på ett hem. han lever!!

#5 - - Niklas:

Jag vet var han är. Jag vet vem som tar hand om honom. Enda problemet är att jag inte vet om jag får berätta...Återkommer i ärendet :-)

#6 - - Magnus:

Jag har hört från en osäker källa att han bor på ett gruppboende i Hjulsbro.

#7 - - patrick:

Har hört att han lever också och bor på ett hem i östergötland

Till top