Veckans tjejlista

Dejting / Permalink / 6
Här är de hetaste tjejerna just nu:

1. Linda (Ny)
2. Anna G (1)
3. P:sson (Ny)
4. Amanda (Ny)
5. Carro (Åter)
6. Hultsfreds-Johanna (Ny)
7. Elin (Åter)
8. Emelie W (2)
9. Sanna P (3)
10. Anna Lindberg (Ny)

Bubblare: Martina Phalén, Na, Tina B, Vickan, Emma, Åsa M
#1 - - Mart:

oj då, vad har jag gjort annorlunda denhär veckan för att helt sonika hamna på Sveriges mest åtråvärda tjejlista?

#2 - - Tobi:

Du ligger inte på listan, utan är bara bubblare. Anledningen är din invit i ett av dina inlägg. Fast det krävs mer än så för att komma in på listan.

#3 - - Vickan:

Skönt att man inte är helt bortglömd!

#4 - - Tobi:

Glömmer dig aldrig...och, hrm...blir det bara nån grillfest snart också så blir det raketfart uppåt på listan

#5 - - Anna L:

Hey Tobi, hur kan du sätta mig på plats nr 10? Förtjänar jag inte bättre än så? Alltså: känner du någon fräschare trebarnsmorsa med bättre koll? Fast ändå. Att kvala in på Snusk-Tobbes lista är väl någon form av bekräftelse ;-) Gillade du Juliette i tisdags? Jag tyckte det var bra men inte hänförande.

#6 - - Tobi:

Du har helt rätt! Tiondeplatsen var en miss som jag ber om ursäkt för men tyvärr inte kan få ogjord. Givetvis ska du ligga mycket högre upp än så. Till morgondagens lista ska felet ha rättats till.

Hade inte The Licks haft Juliette hade ingen brytt sig. Hon är bättre än låtarna. Fast hon borde nog gå tillbaka till filmen, det är där hon gör sig bäst.

Till top