Lefflers fest!

Tobi talar / Permalink / 3
Lefflers fest!

Jo, just det - Leffans fest!
Det var i lördags på Platens och var skoj som fan. Mycket folk man kände.
Sprang annat på Ninnen (på bilden) och påminde henne om den där tavlan jag skulle få. Och Ninnen om du läser det här - jag vill ha den! Försök inte att smita undan!
Sprang även på den fantastiska Lisa K (och det är inte Lisa Kjell om nu nån tror det). David Drejstam erkände att han har lirat i mantel, Lehman lärde mig lösenordet till hur man fick mer bål och Kräks...ja, han kräktes mest. Som vanligt.

Mer rapporter finns på Lefflers egen blogg: http://tobbeleffler.blogg.se/
#1 - - Ninnen:

Tobbe!!!!!!
Jag har målat din tavla nu!
JAg "råkade" googla på mitt smeknamn och lite längre ner såg jag dig skriva "om du läser det här....." Mitt namn verkar vara japanskt.... hittar ofta anknytningar dithän. Du! Vi måste ses, tavlan gjorde jag i söndags

#2 - - Ninnen:

Tobbe!!!!!!
Jag har målat din tavla nu!
JAg "råkade" googla på mitt smeknamn och lite längre ner såg jag dig skriva "om du läser det här....." Mitt namn verkar vara japanskt.... hittar ofta anknytningar dithän. Du! Vi måste ses, tavlan gjorde jag i söndags

#3 - - Anonym:

Oj, låter jag tjatig?

Till top