Anna G är förartist

kultur / Permalink / 7
Anna G ?r f?rartist

Japp, det gäller att vara i tid för Anna of Grebo är förartist.
Vilka låtar kommer hon att spela? "Första gången"? "Mälarö Kyrka"?
#1 - - Maja:

Skriver hon inga egna låtar som hon kan briljera med?
Man blir ju faktiskt lite nyfiken på hur hon låter när du höjer upp henne så.
Det måste vara nåt ut över det extra... Jag antar att jag ligger i lä, men å andra sidan har jag väl aldrig trott att jag är nåt. Det är kul med tjejer, och det är kul med musik. Och det är lysande med den där sextonårscharmen som vi alla förlorar senare, och som jag förstått att du blivit så slagen av.

#2 - - Tobi:

Jo, hon kör även eget. Igår körde hon "min" låt, den där när hon står under gatlyktan på ett torg.

När ska du spela på puben förresten, Maja?

#3 - - Maja:

Din låt, vilken heder!!

Jag?...Jag vet inte om någon skulle gilla mina överdjupa låtar på en pub sådär. Det har aldrig riktigt gått hem förut. Jag har lite svårt för att spela för folk som inte lyssnar..liksom.

Fast visst, egentligen, varför inte. Det ÄR ju kul att spela, trots ångesten innan.

#4 - - Tobi:

Det bästa med Pub Grebo är ju att folk verkligen LYSSNAR där. Du kan ju göra som Anna gjorde igår, hon var förband och körde bara tre låtar.

#5 - - Maja:

Javisst förband kanske man skulle kunna va..
(jag har låtar till hur många timmar som helst alltså...det är inte DET!)

#6 - - Olassupergirl, Annakarin:

Klart du ska spela, Maja! En hel konsert själv. Tobbe du kan väl va förband istället? Sjunga duett med Cliff (Vindra), kanske?

#7 - - Tobi:

Vindra och Grand Trick är djävulens påfund.

Till top