AW imorrn?

På gång / Permalink / 5
AW imorrn?

Fredag - det betyder AW!!!

Precis som Palmér (under täcknamnet Markus Stöld) påpekat är det läge för en präktig AW imorrn. Kanske till och med läge för en praktfylla...

Men är det Wokis som gäller, eller kanske en reunion på Harrys? Eller nåt annat?
#1 - - Markus Stöld:

Jag är sugen på en reunion, men då sitter väl alla bara och klagar över att det är bättre på Wokis.

Jag är nog på även "efter".

#2 - - Niklas:

Fråga mig...jag ska skicka ett SMS från ön. Om det går....

#3 - - Lisa:

kan du inte komma till min fest sen? fattar inte riktigt vad jag har gjort för att bli totalt IG-utvisad ur ditt liv...

#4 - - Tobi:

17.00 på BK har Stöld och jag bestämt nu.

#5 - - Marina:

Tyvärr missar jag kvällens afterwork på grund av att jag ska köra på min kära sambo till en fest och sedan hämta hem honom igen, så det blir en vit fredag.

Till top