Bête Noire live igår

kultur / Permalink / 3

Igår gjorde Bête Noire sin livedebut. Det gick kanon och blev en makalös succé.
Låtlista:
Intro
Fåfängans Pris
Döden blir min vän
Extranummer: Johan Kindes Lag
#1 - - sandra!:

Hejsan :)



Är du medlem på gratisgen? Om inte, klicka då på denna länken och bli snabbt medlem :D



http://www.gratisgen.se/?ref=67998



Allt du sedan behöver göra är att samla ihop en poäng. Det gör du lätt. ( jag valde att gå med i två gratissidor så hade jag fått min poäng :D) Grejerna du sedan får är ex. sex and the city skolådan, 25 trisslotter, en digitalkamera eller nåt annat kul :D Missa inte denna bra sida!

#2 - - holk:

det verkade fullsatt...

#3 - - Tobi:

Var väl sisådär 200 pers. Men jag tyckte att det var bättre att ha en bild på bandet än på publiken.

Till top