Med värme mot värmen

På gång / Permalink / 12

Det är hög tid att börja kolla lite på resa till vintern. Det blir förmodligen Sydostasien igen, men vart ska jag? Laos har jag försökt ta mig till i fem år utan att lyckas, Vietnam vill jag tillbaka till, Fillippinerna likaså, har även hört att Kuching (Borneo) ska vara bra och så vill jag se mer av Indonesien. Kan även tänka mig Hong Kong igen och varför inte Taiwan. Kanske till och med ett stopp i Indien på vägen? Som ni ser har jag ett helvete.

Kom gärna med tips på vart jag ska åka.
#1 - - The Producer:

Åkersberga!

#2 - - Anonym:

Indien! PR

#3 - - Mange F:

Inhandla boken "100 saker att göra innan du dör", sedan är det bara att beta av Asien. Hoppas du hinner med mer än författaren. Lycka till!

#4 - - Vickan:

Nu blir jag förbannad, jag vill inte höra om skiten!

#5 - - Fredriksson:

Är ni ihop?







hehe

#6 - - Tobi:

Ja!!!

#7 - - Holk:

Skippa Indien. Helt vidrigt ställe. Asiens rövhål kan man säga. Såvida du inte vill bli lurad, röka gräs och leva i smuts. Jag skulle inte skicka min värsta fiende dit.

#8 - - PR:

Holks kommentar om Indien är vidarebefordrad till Indiska ambassaden och samtliga av mina vänner som rest runt i Indiska Himalaya. tror inte Holk varit i norra Indien. Man skulle kunna rekommendera Holk att åka till Nykil.

#9 - - Anonym:

Nykil detta Rövhål.

#10 - - borell:

hälsa på mig i filippinerna!

#11 - - Holk:

Hmm nej norra Indien har jag ej varit i. Jag ser heller inte att det står just norra heller. Jag kan ju iofs bara svara för där jag har varit. Du kan ju hälsa dina vänner på ambassaden från mig. Är det den i Oslo kan du ju hälsa att det var världens sämsta service där med. Jag skulle hellre ta en vecka i Nykil än att åka tillbaka till Indien. Men varför åka till Indien överhuvudtaget när man kan åka till HK?

#12 - - dicki:

Jag tycker du ska åka till Hong Kong och till Taiwan. Jag ska dit i april så då kan du berätta för mig vad man ska se osv.

Till top