"Vi oppna dorren och klev in...

Tobi talar / Permalink / 3
...och taget rulla mot Hua Hin."

Ja, imorrn bar det av till Hua Hin, tre timmar soder om Bangkok. Vad hander ikvall? Ingen aning. En svang till Soi Cowboy, tror jag.
Igar var det extremt lungt. At mat och glodde pa Afrikanska Masterskapen (fotboll) borta i arab-kvarteren (enda vitingen), men dar finns ju ingen bira sa det blev ett kort stop hos Mama pa Soi 13 och sen hem och glo pa tv. Idag har jag pressat vid poolen (men man blir ju inte brun langre) och last 150 sidor i en bok. Har aven hittat ytterligare ett snus-stalle pa Sukhumvit (fast dom far inte in nat forran om tre dagar...).
Nu ska jag kopa med mig nagra Chang och ga hem och frascha upp mig.
Vilket band ska jag lyssna pa, tycker ni?
1. Greboneserna
2. Farsan still No 1
3. Min blogg
4. Andreas Norlens frisyr
5. Anna of Grebo
6. Groomad sedan 14
7. Grebos Juveler
8. Next stop: Lolicon

"...ta en klunk av exotiskt vin, vi dela flaskan med hundra svin"
#1 - - angelica:

Vad läser du för bok?

#2 - - Tobi:

Hundarna av Jesper Larsson, tror jag han hette.

#3 - - Markus Stöld:

Nej, det hjälpte inte att sova en natt, blev bara ännu bittrare över att vara "hemma".

- Soi 13
- Same same
- Hängmatta
- Bullshit Plaza
- Myggmedel
- Chang
- Plese no tak ever ting her
- Pad Thai
- Not open
- What you do?

I love it and I miss it.
.
Fan

Till top