Utan fillingar i Pattaya

Tobi talar / Permalink / 7
Idag kom bratpackarna till Pattaya. Oj oj oj, det blev en hard natt igar. Jag visade Stold MITT Bangkok, som Angeltorp skulle ha sagt, det vill saga Hotel 27, Soi Cowboy och Nana Plaza. Lurade givetvis in honom pa en katoy-bar dar han rakade ut for bade det ena och andra...
Nu har vi fixat rum pa Soi Yamato (Soi 13/1) i Pattis och tagit en runda pa stan. Blir har i tva natter, sen flyg till Samui.
#1 - - Nina:

Hej Tobbe! Min kompis ska ner till era trakter 17/3, har tänkt resa via Bangkok och sen till Koh rayang.Har du ngr bra resemål som de inte kan missa? Meddela gärna lite tips! HA det gott o hälsa Micke& Jossi & Stöld! Nina

#2 - - Tobi:

Pattaya! Ta in pa ett guesthouse i "Boys Town" och jag lovar att dom far en semester dom sent ska glomma.

#3 - - Nina:

Låter trevligt =) men det är ett par på 39-40 år som ska njuta av varann, Thailand, barnfria, lugn o semester! =) Så kanske ngt lugnt mysigt ställe, inte partyställe.

#4 - - Manut:

Nina! kho Rayang är just det stället för ensamma lite småpilska par i medelåldern. Finns många andra småöar däromkring samt kho chang.Ligger lite avsides österut för att ge specifikt tips till andra ställen,beror på hur länge dem är där.Annars gillar ju jag själv det lite mer planlösa resandet och upptäcka ställen själv utefter resan.Tips: Mars April är inte värmen att leka med,drick minst 4cl vatten per drucken Chang.

#5 - - Tobi:

Trodde det var 4 Chang per varje cl drucket vatten?

#6 - - Nina:

De ska vara i 3 veckor! Tack för tipset Manut!=)

#7 - - Manut:

Tobi! du är proffs,andra är amatörer.Därav den omvända vatten/changtabellen.
Själv dricker jag aldrig vatten.

Till top