Tobis modeblogg

Tobi talar / Permalink / 4
Vilken keps!
Jag har fått in många klagomål på att min blogg skulle vara för oseriös och tramsig. Det är tydligen bara en massa skämtande hela tiden.
Därför har jag nu bestämt att börja skriva om mode, för något tråkigare än modebloggar finns fan inte.

Denna Billabong-keps köpte jag i Lamai, Samui. Den är läckert militärmönstrad med fräcka detaljer både på skärmen och i fronten. Baktill hittar vi en rem för justering av passform.
#1 - - Bill:

Äntligen! Jag behöver lite stiltips inför våren/sommaren.

#2 - - Markus Stöld:

Den där kepsen är så 2007!

#3 - - Tobi:

Jaha, det krävdes visst en modeblogg för att folk skulle börja kommentera här igen

#4 - - Anonym:

Hallå!
Livet är ju ganska tramsigt och oseriöst!!!!!!!!! Varför ska man vara allvarlig för? Man har ju bara ett liv!

Till top