Popstars på stan #6

kultur / Permalink / 7

Jag vet inte hur metal det är att ha gubbkofta, glasögon och slips men jag mötte i alla fall Jerry Prütz i S:t Larsparken. Denna lokala hårdrocksikon som lirat både med W.E.T och Fullt ÖC.
#1 - - Bullseye:

Fan han är ju lite lik Anton H le Clercq

#2 - - Jerry:

Nä du - nu är du jävligt orättvis...

Fan, hade ju varit på möte den dagen och var tvungen att se lite trevlig ut men hur mycket jag än anstränger mig ser jag ut som en obäddad säng till slut. Dessutom kan inte Snusk-Tobi-Tobbe ta kort men det är en helt annan historia....

#3 - - Markus Stöld:

Oavsett vem mer du kommer ha i denna lista är Jerry den enda klockrena 10:an som kommer att utdelas!



(Dock mest för hans eminenta recension av X-factor)

#4 - - Bullseye:

Antar att du haft möte med chefen det är därför det ser lite brunt ut på fingertoppen.

#5 - - Kräkset:

Stöld skriver mycket skit.

#6 - - Jerry:

Jo, så är det...

#7 - - Lisa 14 & ett halvt:

Jag tycker Jerry är söt

8P

Till top