Partaj hos Nina

Fest & sånt / Permalink / 6

Oj oj oj...i lördags hade Nina 40-årsfest. Mat, kanonbra bar (hade utkörning), trevligt folk och hög stämning. Och så körde Phalén och jag några låtar.

Och här har vi födelsedagsbarnet.

Och här har vi tre av hennes systrar - vilka hetingar!

Och här har vi ytterligare en heting. Eller om det är en feting?
#1 - - Patte:

Vilken "hunk", helt klart en heting! (det är manligt att vara lönnfet)

#2 - - Mr Shield:

Tack för en fantatisk fest Nina och co, jag hade "the time of my life".

#3 - - borell:

börjar bli lite lönnis va? snygg peruk förövrigt

#4 - - Nina:

TACK allihopa för underbar show, sällskap och en rolig natt/kväll!

#5 - - Anna:

Väldigt trevligt...o väldigt trevligt bordsällskap...mina systrar o Tobbe o Sköld. Sååå trevligt, tack för trevlig pratstund!! Har lagt ut lite bilder på min facebook sida.....Har även ett par bilder som fallit under censuren, då Gertza dansar "kalsong" dansen...asg // Kram Anna

#6 - - ia:

Det var ei hyggeli fest det :-) Længe sen jag var på ett party med sånt drag :-)



Till top