Asien i vinter - 11:e året!

Resa / Permalink / 13

Tänkte jag skulle boka vinterns resa tidigt i år. För varför vänta? Jag vet ju att jag kommer att åka. Och nu kan man flyga LKPG - BKK - LKPG för 7132 kr så det känns inte som så mycket att tveka på. Gångavstånd till flyget!
 
Planen är ut ca 3 jan, hem i slutet av februari. Börja och sluta i Bangkok. Däremellan mer öppet, men det som känns mest intressant är:
1. En sväng till Australien
2. Indonesien,
3. Fillippinerna
4. Laos

Är det nån där ute som är sugen på att haka på så får ni meddela det nu. Jag tänkte boka innan midsommar.
#1 - - Wester:

Du vet ju redan att vi skall hänga i Thailand under den perioden. planerna för oss är Koh Lanta och Koh Samui tror vi.



#2 - - Manut:

Jag vill hänga på men blir nog kvar i Sverige då.

Är ju så synd att missa den härliga svenska vintern.

;(

#3 - - Vickan:

Vem vill inte hänga på. Det är ju bara det lilla problemet att man inte kan.

#4 - - Bullseye:

Om du betalar.

vi kan ju starta i Bangkok och så kan vi ses i Bangkok innan vi flyger hem igen.

Och du, jag behöver lite fickpengar till lite Katoey´s.

#5 - - Bullseye:

Förresten.

Blir det nått repotage med Vickan eller?

#6 - - Markus Stöld:

Du vet att jag är på.

#7 - - pjuk:

Al Gore hatar dig

#8 - - PR:

Den blicken du har säger det mesta!!!

#9 - - borell:

hoppas ju på kneg snart då kan vi ses i flappland. elfte gången åkte du 99 första gången?ja fy fan åren går fort som fan

#10 - - EF:

Åk till Vietnam! Mycket bättre än Thailand, godare mat och trevligare folk.

#11 - - Tobi:

EF: Jag har varit i Vietnam 2 el 3 gånger.

Borell: Åkte -00, 2010 blir elfte året.

Stöld: Du har varit på förr...men Ok, då bokar vi då!

#12 - - Manut:

Jag kanske åker ändå!

Måste till Macao och tjäna pengar.

Bokar själv dock,blir billigare så.

#13 - - Vickan:

I löv that shit!

Till top