Lehmans fredagsfräckis

Skoj / Permalink / 0

"Tre kvinnor - en singel, en nyförlovad och en gift - samlas och ska prova hur man bäst förför en man. De bestämmer sig för att samma kväll klä sig i svart body, högklackat och välsminkade ögon innan de tar emot gubben när han kommer hem. Dagen efter samlas dom och berättar hur det gick.
Singeln: Så fort han öppnade dörren o såg mig i läderbodyn kastade han ner mig på golvet och satte på mig fyra gånger.
Den nyförlovade: Kände mig lite pinsam i läderbody så jag tog en pälskappa över. När han kom hem öppnade han pälskappan och blev galen när han såg mig. Han bar in mig i sovrummet och vi älskade två gånger på raken.
Den gifta: Ja du...(med besviken röst)...jag tog också på mig läderbodyn...När gubben kom hem slängde han sig på soffan, tog fjärrkontrollen och sa: Hörru Batman, vad blir det för mat idag?"
Till top