Jul och gratismat i Peking

Tobi talar / Permalink / 0
Igår var jag en sväng i Norrköping för att kolla om det fanns nån julstämning där, och det fanns det. Utanför Konstmuseet stod en tjusig gran, Knäppingsborg anordnar Gran Prix (julgranstävling), Gamla stan har en julskyltningstävling och så har ju Värmekyrkan sin stora ljustake på taket. Underbart! Jag blev så till mig att jag köpte en andra ask Aladdin.
Passade på att kolla in nya baren Enjoy i Knäppingsborg och nya bistron (som nu fått rättigheter) i Spiralen (bilden nedan). Det blir att hänga på båda dessa framöver, men framförallt Enjoy.
I all uppståndelse glömde jag helt bort att gratisäta, så jag fick kräma ut ytterligare några slantar ur Mc Donalds-kortet...
Sen bar det hem till Linkan igen med ännu en samling tidningar...
Till top