Jocke & Ansi

Fest & sånt / Permalink / 0
Igår var jag i Göteborg och gick på Jockes och Ann-Sofies bröllop. Det var kanon från början till slut med kyrkan, spårvagn till festen, champagne, maten, talen, lokalen och hela faderullan.
Själv höll jag tal, som jag tyckte gick helt okej. Det är ju egentligen bara under det senaste året som jag börjat hålla tal under fester, förr brukade jag alltid spela en trudelutt, men har sen länge tröttnat på det och tycker även att det är att göra det för lätt för sig själv.
Så det här är en uppmaning till andra att också våga utmana sig själv och göra saker som man är lite skraj för.
Sen finns det ju en annan fördel också med att hålla bra tal eller på annat sätt bidra med roliga saker - och det är att sannolikheten ökar för att man blir inbjuden till fler fester!
Till top