#modig 2016

Tobi talar / Permalink / 2
Igår firade jag födelsedagen med att åka till Motala och gå på stadens digitala konferens #modig, som anordnades för tredje gången. Jag var där även ifjol och det var lika trevligt i år. Bland annat var Philp Kullgren från Pellen Productions en av de inbjudna gästerna, och han gjorde succé hos publiken.
Äventyrerskan Renata Chlumska höll ett kortare föredrag...
...liksom Jan Scherman...
...och Johan Staël von Holstein. Och så var det en massa andra digitala entreprenörer också, allt under ledning av brackan och Motalasonen Claes de Faire, som återigen var riktigt bra som moderator. Japp, det var en riktigt trevlig dag och jag hoppas det kommer nåt bra ur Motalas digitala satsning.
På hemvägen passerade jag det årliga havet av vitsippor utmed Boren...
...och ännu mer blommor blev det när jag kom hem, för där väntade ett blommogram.
Tidigare på dagen hade jag fått en annan present, nämligen en hemma-snussats. Vilket får mig att tänka på den gamla Amalgam i Käften-låten "Snaus":
"Med ett försiktigt grepp
Jag lyfter på min läpp
Och börjar lägga in
prillan min"
En helt okej födelsedag.
#1 - - Patte:

Jag ber att få gratulera retroaktivt så jättemycket på bemärkelsedagen. Ha det gött!
/patte..

#2 - - Tobi:

Tack!

Till top