Jullov!!!

Tobi talar / Permalink / 13
Jullov!!!

Aaaaaah! Då var det dags för jul-lov.
Förutom att göra färdigt en intervju, skriva en musikkrönika och gå på Joy:s (!!!) sommarfest på Annandagen (plus eventuellt någon skivrecension) så har jag ledigt i nästan en månad.
Se och lär, kids. Jobba hårt min vän - cashen kommer sen!
#1 - - Markus Stöld:

Varför kasta bort en månads ledighet över jul när du istället kan lägga den under sommarhalvåret?

Tobi, se och lär så kommer visheten sen!

#2 - - C:

Önskar dig en trevlig resa (om du överlever det hårda julfirandet)
Jobbar, jobbar, jobbar.....Väntar fortfarande på cashen.......
Snyggt foto förresten!

#3 - - Markus Stöld:

När jag kollar på mitt inlägg ovan lite hastigt ser det ju ut som jag skrivit Tobi.se

Detta var ju tvunget att testat och det visade att du hade en egen fotoateljé på din hemsida! Trevligt!

#4 - - Anonym:

Min julklapp till bloggen:

http://www.youtube.com/watch?v=HQVc8rnH4p0

#5 - - Markus Stöld:

Ja, jag är ju inte så van med data och Web 2.0 så mitt namn ramlade visst bort i inlägget ovan. Det är alltså jag som tar på mig de juridiska rättigheterna för datat ovan och de allvarliga konsekvenser som kan uppstå om du kollar på filmen.

En stor varning utfärdas!

#6 - - Tobi:

Stöld: Jag är ju ledig över en månad på sommaren också.
C: Cashen var en metafor, och kan i detta fall vara alla typer av belöningar, exempelvis ledighet.
Stöld: Fast jag tycker att Atelje Tobi var rätt usel. Fanns ju inget där.

#7 - - Markus Stöld:

Poängen med mitt inlägg var att istället för att vara ledig en månad också på sommaren så är det ju bättre att vara ledig två månader på sommaren och fimpa vintermånaden? Eller?

#8 - - Tobi:

Vad gör du uppe så här dags? Ska inte du jobba imorgon - ha ha ha!
Fördelningen av ledighet kan alltid diskuteras. Måste nog ändå säga att en månad på vintern trots allt är att föredra om man som jag sticker en sväng till solen och värmen. Det blir ett brejk i vintern och deppet som gör att man klarar året som helhet bättre.

#9 - - J:

atelje Tobi - hmmmm....

#10 - - Anna:

riktigt fin bild må jag säga..

#11 - - Johanna F:

nice kort, du är snygg som alltid;) GOD JUL på dig darling!

#12 - - Tobi:

Tack och God Jul själv! Tack för julklappen, ska vi ta den den 27:e?

#13 - - Anonym:

det va så lite så... Tack sj!!! ska kolla upp saken ;)

Till top